Politică de confidențialitate
Prezenta Politică de confidențialitate explică modul în care societatea MFL SERVICES SRL prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal și în care asigură protecția acestora, conform legislației aplicabile în materie, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR)
Potrivit GDPR, „date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoană vizată”). O persoană fizică identificabilă este o persoanăcare poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Categoriile de date prelucrate, scopurile, temeiurile
Putem prelucra date cu caracter personal referitoare la dumneavoastră pentru:
Furnizarea serviciilor noastre
Scopul prelucrării : Realizarea programarilor on-line in sistemul intern al companiei, prezentarea serviciilor si produselor noastre , a ofertelor si campaniilor promotionale
Temeiul prelucrării
- necesitatea încheierii și/sau executării programarii pentru serviciile prestate dumneavoastră
obligație legală de a comunica datele dumneavoastră către anumite autorități
Categoriile de date prelucrate
Cui vom divulga datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastră?
Ca regulă, nu vom divulga datele dumneavoastră către alte persoane fizice sau juridice. Încercăm să limităm accesul la datele persoanelor din afara companiei MFL SERVICES SRL care vă prelucrează datele cu caracter personal (fie, societatea căreia i-ați furnizate datele cu caracter personal privitoare la dumneavoastră). Cu toate acestea, în anumite cazuri este posibil să fie nevoie să divulgăm datele dumneavoastră, potrivit celor de mai jos.
Putem divulga datele dumneavoastră către alte companii sau persoane fizice, cum ar fi: persoane fizice sau juridice care acționează ca persoane împuternicite pentru noi în diverse domenii (cum ar fi arhivarea de documente, distrugerea de documente, sau stocarea de date, servicii de plată, diverse servicii pe care le putem externaliza, cum ar fi în domeniul resurselor umane), alte persoane, instanțe, autorități.
În aceste cazuri, vom divulga datele pentru motive legitime legate de activitate a noastră, cum ar fi asigurarea posibilității noastre de a asigura siguranța documentelor, degrevarea activității noastre, constatarea, apărarea și exercitarea drepturilor sau intereselor noastre sau ale unei alte persoane.
De asemenea, după cum am precizat mai sus, în anumite cazuri este posibil să avem o obligație legală de a divulga datele către autorități publice sau alte persoane fizice sau juridice. În toate aceste cazuri ne vom asigura că destinatarii datelor cu caracter personal referitoare la dumneavoastră le prelucrează în condiții de securitate și confidențialitate, în conformitate cu scopul pentru care le-am transmis și cu respectarea drepturilor dumneavoastră.
Cât vom păstra datele dumneavoastră
Vom stoca datele dumneavoastră până când atingem scopul prelucrării acestor date. Această regulă reflectă principiul prevăzut în art. 5 al. 1 lit. e impus prin Regulament şi este în strânsă legătura cu principiile prevăzute la art. 5 al. 1 lit. c și d. Astfel, prin stabilirea corectă a perioadei de retenție a datelor se evită prelucrarea unor date irelevante, incorecte sau neactualizate.
Regulamentul nu prevede perioade minime sau maxime de retenție a datelor, însă Societatea va reevaluarea periodic scopurile prelucrărilor, pentru a se evita situațiile în care prelucrarea continuă deși scopul a fost atins.
Perioada de retenție se va stabili și prin raportare la temeiul legal al prelucrării. În cazurile în care prelucrarea se realizează în scopul executării unei obligații legale, termenele de retenție sunt în multe situații prevăzute prin actenormative.
În acest sens statele de plată se vor păstra pentru 50 de ani, dosarele de personal 75 de ani, iar actele contabile între 5 si10 ani.În lipsa unor prevederi legale exprese, în anumite cazuri este necesar ca datele prelucrate să fie reținute pentru o perioadă mai lungă, chiar după atingerea scopului inițial. Ne referim în particular la retenția datelor pentru protejarea intereselor Societății, formularea unor apărări în cadrul dosarelor litigioase, în scop probatoriu în cazul unor controale din partea autorităților. În aceste cazuri Societatea stabilește o perioadă de retenție de trei ani (perioada generală de prescripție).
Ce se poate întâmpla dacă nu ne furnizați datele
În cele mai multe cazuri, nu aveți o obligație de a ne furniza datele dumneavoastră cu caracter personal. Totuși, dacă nu ne furnizați datele solicitate, nu vom putea, de exemplu, să încheiem sau să negociem un contract cu dumneavoastră, să vă vindem produsele sau să vă prestăm serviciile noastre, să vă permitem acces la toate opțiunile de pe website-ul nostru, să vă răspundem la reclamații sau solicitări ori să vă trimitem comunicări cu privire la produsele, serviciile și promoțiile noastre care v-ar putea interesa.
Drepturile dumneavoastră și modul de exercitare
Drepturile dumneavoastră
Dreptul de acces la date
Aveți dreptul de a obține accesul la datele privitoare la dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm sau la copii ale acestora; aveți, de asemenea, dreptul de a obține de la noi informații cu privire la natura, prelucrarea și divulgarea acestor date.
Dreptul la rectificarea datelor
Aveți dreptul de a obține rectificarea inexactităților datelor privitoare la dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.
Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)
Aveți dreptul de a obține de la noi ștergerea datelor privitoare la dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.
Dreptul la restricționarea prelucrării datelor
Aveți dreptul de a restricționa prelucrarea datelor privitoare la dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.
Dreptul de a obiecta
Aveți dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor privitoare la dumneavoastră de către noi sau în numele nostru.
Dreptul la portabilitatea datelor
Aveți dreptul de a obține transferul către un alt operator al datelor privitoare la dumneavoastră pe care le prelucrăm saule controlăm.
Dreptul la retragerea consimțământului
În situațiile în care prelucrăm datele privitoare la dumneavoastră în temeiul consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul; puteți face aceasta în orice moment, cel puțin la fel de ușor cum ne-ați acordat inițial consimțământul; retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării datelor privitoare la dumneavoastră pe care am realizat-o înainte de retragere.
Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere
Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal cu privirela prelucrarea datelor dumneavoastră de către noi sau în numele nostru. În România, această autoritate este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Cum vă puteți exercita drepturile?
Pentru a exercita unul sau mai multe dintre aceste drepturi sau pentru a adresa orice întrebare despre oricare dintre aceste drepturi sau orice prevederedin această informare sau despre oricare alte aspecte ale prelucrării datelor privitoare la dumneavoastră de către noi, vă rugăm să utilizați detaliile de contact din secțiunea CONTACT.